2014. február 20., csütörtök

Mosás és március 1.

Mostanában egyre több ismerősöm kérdezte, hogy mi a helyzet a pályázattal, én meg kissé zavartan mindig csak annyit tudtam válaszolni, hogy hát, izé, meg egyéb habogás. Ennek az az oka, hogy kissé én is összezavarodtam.

Régen azt hallottam, hogy lemegy az előszűrő, majd a kiválasztott regények első pár oldalát kiteszik az Aranymosás honlapjára (név nélkül). Ehhez képest, most még nem ment le az előszűrő hivatalosan, de naponta új részleteket töltenek fel, ráadásul névvel. Végül annyira megijedtem, hogy mi a helyzet, hogy zaklatni kezdtem magát a forrást, és írtam a Mosásnak néhány levelet. Így megtudtam, hogy minden oké, nem kell aggódnom*, csak hamarabb beindult a feltöltés, de hivatalos értesítést még nem küldtek ki senkinek, az majd március 1-én érkezik arról, hogy a Gödörben (meg a többi 246 regény) átment-e az előszűrőn. És annyi részletet készülnek felrakni, hogy az még belenyúlik a márciusi hónapba is, így van időm izgulni. :)

Ha felkerül a részlet, a lektorok elolvassák, és ha valamelyiküknek szimpi a történet eleje, bekéri az egészet. Azt elolvasva pedig "megbélyegzi": pozitív vagy negatív lektori értékelést kap. Az a regény, amelyik két pozitívat kapott, megy a főgóré, akarom írni, a kiadóvezető elé, aki eldönti, tényleg jó-e, és ha igen, mennyire, országosan terjesszék vagy csak a márkaboltban. Hát, ennyit tudok én. 

Amúgy úgy érzem magam, mintha vizsgaidőszak vagy érettségire való felkészülés lenne: szívesen átugornék pár hetet az életemből, hogy lássam a végeredményt(, és addig se szenvedjek). De sajnos vagy éppen szerencsére nincs olyan gépezet, ami lehetővé teszi ezt, így kénytelen vagyok megkeresni a várakozásban rejlő szépséget. Valami tipp, hogy abban mégis mi a jó? :D



*= ne temessem még a Gödörbent

1 megjegyzés:

  1. Jó egy kis újat hallani a nagy várakozás közepette :D Számunkra is nyitott a feltöltött regények első részletei, vagy csak a lektorok számára tartják fent? (Megyek és meg is nézem...) Remélem írsz majd nekünk márc. 1én! Addig is hatalmas drukk!!!

    Ui: Köszi, hogy tájékoztatsz :)

    VálaszTörlés