2014. január 22., szerda

Gödörben rajzok Dóritól és Zitától

Amíg nem jön friss hír a Mosásról, és nem írok valami épkézláb novellát, megörvendeztetlek titeket három képpel, amiket Dóri és Zita rajzolt nekem. Nagyon jól esik ilyen képeket kapni, annak a jele, hogy az írásom elindított valamit az olvasó(k)ban, és pont az volt a célom.:) Remélem, nektek is nagyon tetszenek, akárcsak nekem!

Íme, az első kép, mivel Zita egyet rajzolt, először az övét rakom be:


A fektetett nyolcas amúgy Abbey és Ray végtelen szerelmére utal, amelyet különböző okokból (halálos fenyegetések, nem éppen biztonságos környezet meg egyebek) nem tudok garantálni, de azért szép remények, Zita! :D

Az alábbi két képet pedig Dóri készítette:


Ezen, mint látjátok, a főbb szereplők vannak (mínusz egy-kettő), nekem speciel Abbey a kedvencem, iszonyatosan jól el lett találva, milyennek képzeltem el írás közben. Vagány, ledér, felelőtlen.:D (Jeremy azonban kicsit idősebbnek néz ki, mint 13, azonban kissé koravén is, így ez nem meglepő.^^)


Ez pedig itten a két főszereplő. Az, hogy ez a csók, vagy akár másik, elcsattant-e közöttük, sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudom. De nagyon tetszik a kép hangulata, annyira illik a történethez! És persze Ray haja, amelyet nem volt könnyű megrajzolni. ;)

Mindkettőtöknek nagyon szépen köszönöm! :) 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy ilyen megtisztelő helyet kapnak a rajzok. Azoknak az embereknek, akik szeretnek rajzolni, a saját fantáziájuk igazi inkarnációja a rajz. Nagyon jó érzés, hogy nem csak én rajzoltam, és olyan jó most másvalaki rajzát is látni. Nagyon tetszik nekem is, hogy nem csak én rajzolok a regényhez! Nagyon szép a rajzod, Zita! Imádom a fektetett nyolcast, mint a végtelen szerelem jelképét, asszem nagyon illik a légkörhöz :D Juj de jó, hogy te is rajzoltál! Köszönöm Ági, hogy megmutathatom őket a többieknek is :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én örülök, hogy kapok ilyeneket! Nagyon inspirálóak! :)

      Törlés